1- درب های شیشه ای اتوماتیک مفیدند، جلوه ی خوبی دارند و مشتریان را جذب می کنند.

قطعا داشتن درب شیشه ای اتوماتیک در کسب کار شما یک حس مدرن، نگاه شهری و ظرافت ایجاد می کند و به علت ایجاد فضای ورودی بزرگ، ورود و خروج را برای افراد ساده تر می کند. این درب ها برای مادرانی که با نوزاد خود و با کالسکه به می روند، مناسب تر است زیرا معمولا این مادران به خاطر همراه داشتن کالسکه ، مایلند از گاه هایی که درب اتوماتیک شیشه ایدارند، کنند. یکی از معضلاتی که در قدیم برای صاحبین کسب و کار جهت کوبیده شدن درب های کلاسیک وجود داشت با نصب درب شیشه ای اتوماتیک از بین می رود. 

2-مناسب برای محیط زیست 

اغلب پیش می آمد که تمام طول روز درب های کلاسیک توسط مشتریان باز می ماندند یا اینکه مدتی طول می کشید تا بسته شوند که طی این مدت به علت تفاوت درجه حرارت محیط و داخل بنگاه کسب و کار شما تبادل هوایی صورت می گرفت و مقدار زیادی انرژی هدر رفته و درجه حرارت مطلوب محیط داخلی ازبین می رفت اما این مشکل با استفاده از درب های اتوماتیک به طور کامل مرتفع گردیده است . این درب ها همچنین اجازه ورود نور به اتاق را می دهد و این موجب می شود که تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی شود.

یکی از اهداف مانیس در جهت واردات و پخش درب شیشه ای اتوماتیک کمک به حفظ منابع محیط زیست می باشد. اپراتورهای وارداتی مانیس Optima ،  Erico ،  ES200 ، KABA می باشد. 

3- امنیت 

درب شیشه ای اتوماتیک دارای شفافیت می باشند و این موجب می شود که  دوربین ها به راحتی می توانند هر گونه اقدام جنایی را ثبت و ضبط کنند. همچنین کارمندان امنیتی می توانند این درها را از راه دور کنترل کنند و این یکی از مزیت های امنیتی درب شیشه ای اتوماتیک می باشد.  

ادامه مطلب 
manis.rozblog.com شیشه ,اتوماتیک ,محیط ,درجه حرارت ,اتوماتیک شیشه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آریا مد فروشگاه اینترنتی -Aryamood سورس پاپ فروشگاه اینترنتی بداغ آبادنوشته های یک معلم روستایی جدید ترین های سال 1397 مطالب سلامتی و زیبایی گردشگری و بومگردی آموزش نکات فنی نصب و تعمیرات دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم